Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Μπάμ και κάτω

"Για ποιο σκοπό γράφτηκε αυτό?" ρώτησα τον κ. Θεοπέμπτου σε μια συνάντηση στο γραφείο του.

"Είναι για τις διαλέξεις που κάνω στα σχολεία".

Έμεινα να βλέπω την λίστα…. it was long!!
Εγώ η μορφωμένη έπρεπε να ξέρω για ‘την αξία ενός δέντρου’. Και όμως! Ενώ διάβαζα τη λίστα διαπίστωσα ότι κάποια πράγματα δεν τα είχα συνδέσει απαραίτητα με τα δέντρα... π.χ. διάβρωση. Έγραφε βέβαια και για την φωτοσύνθεση, τον καθαρισμό της ατμόσφαιρας, τα υπόγεια νερά, την μείωση θερμοκρασίας... Άραγε πόσα απο αυτά δεν γνωρίζουν τα παιδιά για τα δέντρα?

"Πρέπει ένα από τα φιλμάκια του CSR Media Initiative να γίνει για την αξία των δέντρων! Τι λές?"

"Και βέβαια!" ήταν η απάντηση του Επιτρόπου, πάντα πρόθυμος για κάτι καινούργιο!

Και εγώ να μονολογώ!
Πώς θα δείξουμε τόσα πράγματα σε 30"?
Πως δείχνεις την φωτοσύνθεση?
Τα υπόγεια νερά?
Και που θα βρούμε ένα δέντρο να τα έχει all in one?
Το βλέπω χλωμό το πράγμα.

Χμ...
Animation!!!

Αυτό ήταν...
Μετά από καμιά 500 hand-drawn σχέδια και ενός μηνός δουλειά φτιάξαμε ένα φαινομενικά απλό φιλμάκι.
Η έγνοια μου δεν είναι να δείξουμε μόνο τι μπορεί να κάνει ένα δέντρο αλλά να μεταφέρουμε ταυτόχρονα και το μήνυμα της εκμετάλλευσης του ανθρώπου.
Θα με ρωτήσεις!
Νομίζεις ότι αυτός που θέλει να εκμεταλλευτεί ένα δέντρο θα τον νοιάξει για την αξία του? Μπαμ και κάτω μάνα μου!




Έχω μόνο μια ελπίδα. Το φιλμάκι να το δουν παιδιά. Πολλά παιδιά!
Εκεί αρχίζεις και ελπίζεις!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ παιδαγωγικό βίντεο, μόνο επέτρεψέ μου, το τέλος χρειάζεται μια νότα αισιοδοξίας, χωρίς να μειώνει την βαρύτητα του μηνύματος, όχι μόνο για τα παιδιά αλλά και για τους φτανόκατρους ενήλικες σαν εμένα.